fredag 19 oktober 2007

Blåklockor

Ledig dag idag. Så jag har skapat en del. Jag har fått hem jättemycket fina pärlkåpor och andra tillbehör i mässing. Så jag fortsätter med det materialet.

Ett halsband med blåklockor och örhängen som matchar. Halsbandet kan justeras i längd, men det är tänkt att vara ganska långt.
(klicka på bilden för att se detaljerna)

Sålt



En enklare variant på halsband. Samma princip, fast utan blommorna. Ett enda hänge. Inte så vanligt för att vara MyA smycke kanske, men det är ett så vackert hänge, så jag ville göra ett halsband där det fick vara i ensamt majestät också. (det går bra att klicka här med)

2 kommentarer:

pippilotta sa...

jäklar va snygga saker. Måste nog komma förbi dig snart och kolla alla grejer du har att pyssla med. För nu blir faktiskt jag inspirerad att pyssla till nåt pärligt liksom.

MyA sa...

Du är så välkommen så :-)